Ordning och reda bland fröpåsar

Det är snart dags att på allvar ta i tu med sådden inför sommaren. Jag har en total oreda bland mina fröpåsar. Eller snarare hade, för med hjälp av en skokartong och lite kreativitet har jag fixat i ordning en förvaring för mina fröpåsar. Lätt att bläddra mellan de olika påsarna och å tre olika fack för att få lite orning. Dessutom kan den stå på bänken eftersom den är riktigt söt, så man behöver inte gömma undan den. Vad tycker ni?

2 comments on “Ordning och reda bland fröpåsar

  1. Angelika "BlueRain" skriver:

    Åh, jättefint! Nu blev jag lite inspirerad till att pyssla 🙂

Kommentera

