Vinnare av Bloggcandy

Idag (på min mammas födelsedag) drar jag vinnaren av bloggcandyn. Och vinnaren är…… (tummvirvel)….. Elena-Maria. Grattis! Om du hör av dig till mig med en e-mailadress så kan vi ta alla detaljer där.

Till alla andra som vara med så hoppas jag att ni försöker igen nästa gång. Vi får ser vad vi firar då…

Ha en riktigt bra helg allihopa!

3 comments on “Vinnare av Bloggcandy

  1. Angelika "BlueRain" skriver:

    Gratulationer till Elena-Maria 🙂

  2. Månhäxan skriver:

    Säger som BlueRain…jättegrattis till Elena-Maria (ett väldigt vackert namn för övrigt…:))

  3. Elena-Maria skriver:

    nämen! oj! vilken trevlig överraskning! =) hade nästan glömt detta.
    så skojsigt, nu måste jag ju fira lite 😉

    du når mej på dancingwind84@gmail.com

Kommentera

