Kundservice

Med våren i antågande så var det dags att beställa hem frökataloger från lite olika företag. Jag gillar att ha kataloger som jag kan bläddra i och som jag kan ta med ut i trädgården.

Bland annat så beställde jag en från Impecta. Jag älskar deras sortiment, de har gamla kultursorter, örter och massor med andra roliga frön. Så i går så öppnade jag brevlådan och hittade:

Tio stycken frökataloger från Impecta…. Jag vet inte om de var oroliga att jag skulle slarva bort de första nio eller om de bara hade några extra över. Men nu har jag i alla fall frökataloger så att det räcker till både släkt och vänner. Det är kundservice det 😉

Kommentera

