Nykommling

Idag kom den här skönheten för att bo hos mig. En gammal go spinnrock med ett antal år på nacken. Den spinner underbart och väldigt jämt och är skön att trampa. Har dock inte bestämt mig om jag ska måla om den eller inte. Jag gillar ju grönt men den här är väldigt grön. Kanske blir det en mildare grön. Nu fattas bara ull så kan jag komma igång ordentligt, så om någon har tips på var man kan få tag på billig ull så lämna en kommentar så är jag oändligt tacksam.

SG1L3363

Nu har sommaren verkligen tagit fart här och även om de senaste dagarna har bestått av regn och mer regn så spirar det i trädgården. Gräset växer så jag hinner knappt med och snart kan jag äta smultron. Det är verkligen en underbar årstid och jag är så otroligt tacksam för min trädgård just nu.

Kommentera

