Gott Nytt!

Ett riktigt gott nytt år vill jag önska alla mina läsare. Jag uppskattar er allihopa och tycker det är så kul att ni vill läsa det jag har att skriva.

Året som har gått har verkligen gått upp och ner. Från riktigt lycka stunder till enormt svåra stunder. Men jag tror ändå att året mest kommer att minnas som året då jag miste Teddy.

Men med det nya året kommer en massa nya erfarenheter. Jag kommer att få hem två katter så även där blir det en nystart. Jag trodde de skulle komma nu i mellandagarna, men den ena kissen undersöks för eventuell kronisk kattsnuva så det kommer dröja ett par dagar till. Men ett väldigt bra sätt att börja det nya året på.

Det kommer även hända en hel del annat som jag inte är riktigt redo att berätta om än. Förhoppningsvis kommer det bli positiva händelser som jag kan se tillbaka på och känna att det var bra beslut.

Jag brukar inte ge nyårslöften, livet kan man förändra oavsett vilken dag det är. men i år ska jag göra ett undantag och avge två stycken. Det första är att jag ska skaffa körkort under året. Det är dags nu, jag känner mig redo och tycker att det faktiskt skulle vara ganska skönt. Det andra är att jag ska ta tag i ett par saker som jag har gått och grubblat på länge. Dags att sluta grubbla och ta tjuren vid hornen så att säga.

Jag firar in det nya året i stillhet då jag arbetar hela kvällen. Men jag har ändå planerat in lite god mat och förmodligen en bra film eller två. Vi ses nästa år😉

Så till alla er där ute: Ha ett underbart nytt år, jag önskar att alla era förhoppningar om det nya året går i uppfyllelse och att nu hittar er väg🙂.

3 comments on “Gott Nytt!

  1. bloudwedd skriver:

    God fortsättning på det nya året! Hoppas du snart får hem dina ljuvliga små kissar!

    • linalj skriver:

      Tack. Ja nu är det inbokat att de kommer i morgon så det är full fart här hemma för att ställa i ordning allt🙂

  2. Marita skriver:

    Önskar dig allt gott för 2014 och lycka till med två nya familjemedemmarna🙂

Kommentera

