Kung Bore är här

Äntligen har vintern knackat på dörren och jag har glatt släppt in honom i trädgården. Hela världen blev ljus och glittrande övernatt och den gråa, trissta världen som plågade mig var borta.

En stor fördel enligt både Sultan och Felix är att jag nu eldar i kakelugnen på morgonen vilket gör att de två kan knö ihop sig där framför och få det mysigt varmt och gott. Max är inte alls intresserad av att knö, han ligger på andra våningen framför elementet där han kan ligg helt allena.

Jag hörde det viskas om att det kommer mer snö nu till helgen. Inte mig emot. Jag ska jobba så jag kan ta och gräva mig ut på månad om det behövs.

SG1L4116

One comment on “Kung Bore är här

  1. Marita skriver:

    Härligt! Ja, den där Kungen drar visst land och rike runt nu, utom just över vår lilla stad…här regnar det bara…på sin höjd lite snöblandat😦

Kommentera

