Vår i luften

Ja det är vår i luften och mina vårkännslor rasar förfullt. Hela veckan har jag ägnat åt storstädning. Nu är huset skinande rent.

Jag har också passat på att städa lite i bokhyllan. Favoritkusinen kommer på middag på lördag och nu har jag en hel kasse med pocketböcker att skicka med henne hem.

Vi brukar göra så, byta pocketböcker. Det sparar in lite på bokbudjeten. Inte helt fel ur miljösyn heller. Dessutom hittar man alltid små pärlor som man själv inte skulle ha köpt men som blir riktiga favoriter.

Så jag kan verkligen rekommendera att börja byta böcker med en vän. Sedan finns det ju böcker man aldrig skulle släppa ifrån sig, men de står så bra i min bokylla🙂.

Kommentera

