Webbshoppen är tillbaka

Ja efter ett års funderande så nylanserar jag webbshoppen så smått idag (hipp hipp hurra!!). Den ser lite annorlunda ut men jag hoppas det är till det bättre.

Den stora förändringen är trotts allt inriktningen. Jag har börjat med att lansera mina tekningar som finns att köpa både med och utan ram. Som denna ”Drawing the moon”.

20150928_120258Nästa steg kommer att vara att lansera en linje med ansiktsmasker, fotbad och skrubbs för huden som är helt hemmagjorda av mig och som bara innehåller naturliga produkter. Inga konserveringsmedel eller andra tillsatser utan i princip kan du ta en sked och äta dem (även om jag inte rekommenderar det då de inte är gjorda för att smaka gott). Jag väntar bara på ett par tillstånd innan jag kan lansera dem så jag får bjuda på en teckning till i stället (Relaxing beauty)

20150928_115304Sist men inte minst kommer jag att erbjuda små nybörjarpaket för magisk användning. Det kommer att vara små set som innehåller allt som behövs för att genomföra en viss magisk ritual. Det är inte meningen att dessa ska vara något som man köper varje gång man utför magi. Utan ska snarare ses som ett prova-på set. När man sedan har provat hur det fungerar med det färdiga setet så kan man börja ändra lite på vad man vill använda, vad man inte vill använda och vad man vill lägga till och sedan köpa dessa saker själv.

Min webbshop hittar ni enklast genom att klicka på fliken i överkant av bloggen och följa länken därifrån. Jag skulle bli väldigt glad om ni ville berätta vad ni tycker om den och om ni har några önskemål får ni som vanligt hojta så ska jag se vad jag kan göra åt saken. Vill ni dessutom dela min shop med andra så skulle jag rent av bli överlycklig.

Kommentera

