Tre meningar som får mig att inse varför jag älskar mitt jobb

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag älskar mitt jobb och trivs som fisken i vattnet. Ibland finns det tillfällen då jag faktiskt inser varför jag trivs så bra, eller i alla fall en del av orsaken. Dessa tre meningar har jag idag hört och de får mig verkligen att tänka ”this is my people”:

  1. Vem är din favorit Dr Who?
  2. I senaste loot createn fanns det ett hundkoppel med Space Invaders tema, det är min nya favorit ägodel.
  3. Min favorit klass i arena är definitivt Mage, jag går 12-0 med den nästan varje gång.

Ni som kan tolka meningarna kommer att först precis vad jag menar. I mitt liv så är det väldigt sällsynt att träffa människor som faktiskt skulle förstå deras innebörd.

One comment on “Tre meningar som får mig att inse varför jag älskar mitt jobb

  1. Simon skriver:

    Det är underbart att trivas på jobbet,gynnar arbetsgivaren då man alltid gör sitt yttersta (när man trivs)Det gynnar arbetskamraterna ens nära och kära,vänner osv.
    Samt så är det ju fantastiskt för en själv.
    Ett stort grattis att du känner så Lina,det glädjer mig verkligen.
    Öh..jag tillhör nog skaran som inte riktigt förstod…:-D

Kommentera

