Första dagen tillbaka

Äntligen är den här; första dagen på jobbet efter sex (ja faktiskt 6!) veckors sjukskrivning. Det känns så enormt skönt att vara tillbaka, jag började få lappsjukan av att bara sitta hemma. 

En hel del nytt har naturligtvis hänt. Och inkorgen som väntade mig när jag startade datorn ska vi inte prata om. Men nu har jag hunnit bli varm i kläderna. 

Visst känner jag att jag inte är 100% som vanligt, men väl 95% i alla fall. 

Dessutom fick jag chansen att njuta av den vackra dimman som bredde ut sig i morses. 

Kommentera

